poniedziałek, 12 października 2015

ALBO, ALBO -TAG

Na samym początku chciałabym podziękować za nominacje od "Książkowe Zacisze" a teraz możemy przejść do pytań:
1. Wolisz czytać tylko trylogie, czy powieści jednotomowe? 
Wolę czytać jednotomowe, do tej pory przeczytałam tylko dwie trylogie, a przynajmniej tak mi się wydaje.
2. Wolisz czytać tylko autorki, czy tylko autorów? 
Myślę, że nie widzę różnicy miedzy autorem a autorką, ale mimo to w mojej biblioteczce przeważają mężczyźni. Chociaż od wakacji to się zmieniło, mam dużo pozycji autorstwa Polek.
3. Wolisz kupować tylko w Empiku, czy tylko na stronach internetowych?
Nie zaprzeczę, że nie lubię chodzić do Empiku, ale raczej nie kupuję tam książek, ponieważ są za drogie. Wybieram inne księgarnie, a czasem sklepy internetowe. 
4. Wolisz, żeby wszystkie książki zekranizowano, czy żeby przekształcono je w serial?
Wydaje mi się, że wolę filmy niż seriale, nie zawsze mam czas aby odcinek po odcinku być na bieżąco i nie mam na tyle cierpliwości, aby czekać na emitowanie kolejnego odcinka. 
5. Wolisz czytać pięć stron dziennie, czy pięć książek tygodniowo?
Wolę czytać pięć stron dziennie, ponieważ jest łatwiej w ciągu dnia znaleźć chwile, aby je przeczytać niż obrać cel pięciu książek na tydzień (czasem ciężki tydzień, pełen zajęć i obowiązków związanych z nauką).
6. Wolisz być profesjonalnym recenzentem, czy autorem?
Książek nie umiem pisać, choć próbowałam, więc myślę że recenzentem. Łatwiej jest mi pisać i wyrażać swoją opinię, niż tworzyć opowiadania.
7. Wolisz czytać dwadzieścia książek w kółko, czy sięgać po nowe pozycje? 
Nie umiem czytać książki po raz drugi, nie zawsze mi to wychodzi. Ba, prawie wcale, ponieważ znam już tą historię i nie może mnie niczym zaskoczyć. Dlatego zawsze sięgam po nowe propozycje.
8. Wolisz być bibliotekarzem, czy sprzedawcą książek?
Gdybym miała taki wybór to zdecydowałabym się na bibliotekarza. Ta praca może wydawać się nudna, ale taka nie jest. Ponieważ przebywanie w otoczeniu książek i błogiej ciszy ma kojący wpływ na moją psychikę,   a gdyby mi za to jeszcze płacili, to byłyby jeszcze lepiej.
9. Wolisz czytać jeden ulubiony typ literatury, czy wszystko po za nim?
To zależy od mojego nastroju. Lubię czytać coś nowego, co mnie zainteresuje.
10. Wolisz czytać książki fizyczne, czy e-booki? 
Nic nie zastąpi zwyczajnej książki, ale ostatnio przekonałam się też do e-booków. 

Nominuje:
*Zapatrzona w Książki
*Niedopisanie
Trzymajcie się ciepło. Pa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz